fredag, mars 20, 2009

The Flying 3

The Flying 3 er punk bandet mitt. Jeg Synger, spiller bass og lager/skriver alle sangene våres.
Vi spilte på subscene den 13.mars.
Konserten gikk ganske bra, men vi spilte bare i litt over 20 minutter. Sku ønske vi kunne spilt et par sanger til. Men det som betyr noe er at vi gjorde en bra konsert!! :)

Vi fikk noen nye fans på konserten også, så det var gøy.
Vi fikk filmet konserten, jeg kommer til å legge ut et par filmklipp fra konserten inn på YouTube etterhvert. Så søk etter TheFlying3 på YouTube om noen få dager :)

Vi kommer snart til å gå i studio for å spille inn en ny Demo/Ep.
Vi bruker mitt hjemmestudio :)
Så da sparer vi endel penger for å si det sånn :)

Rocken roll!

2 kommentarer:

Alvilde kaller de meg. Og jeg responderer. sa...

tøffinger!!

Torbjørn sa...

Måtte du prøve å spille før du fant det ut? :p

Ellers; rock on med The Flying 3!