torsdag, november 19, 2009

For at ingenting skal skje, så må noe skje.

For at ingenting skal skje, så må noe skje.

Her om dagen så kom disse ordene til meg, og siden har de vært klistret til hjernen. :/
Jeg klarer bare ikke å løse denne gåten.
Tingen er jo at "For at ingting skal skje, så må noe skje". Men når det da skjer noe, så funker det jo ikke lenger å si at ingenting skal skje, for det skjer alltid noe.
Så ingenting er på en måte en definisjon på tiden. Får om tiden står stille, så skjer det jo ingenting.
Så det vil da si at, for at ingenting skal skje, så må tiden stoppe opp. men da skjer det jo alikevell noe. hmm... :( off.
Det som skjer er at tiden stopper opp. Jeg tror jeg har lagd en gåte som ikke er menneskelig å løse.

Men jeg skal gjøre alt som er i min makt for å løse gåten.

1 kommentar:

Anonym sa...

NERD!!!

Ruby