onsdag, september 23, 2009

Dame eller ikke dame?.... hmm..

Etter flere lange samtaler med meg selv, så har jeg fortsatt ikke funnet ut av hva jeg vil. Men her er noen tanker og ord mens jeg skriver..

Tror det beste er å se hva som skjer, og ikke stresse med å skaffe seg dame (selv om det er det motsatte av det jeg egentlig vil).


Man må vente på den rette, men hva om den rette er rett foran øynene dine?

Hva om den rette er ei du ser hver dag, ei du har kjent lenge eller netopp har blitt kjent med..

Hvordan vet du hvem som er den rette… Man kan vel egentlig aldri vite.

Altså man kan lett forhaste seg når det gjelder det med å finne seg dame.

Jeg vil ikke bare ha hvem som helst, jeg vil finne den perfekte for meg.

Jeg vil finne den jeg kan forestille meg å leve resten av livet mitt sammens med.

Jeg tror at den perfekte er der ute et sted, men spørsmålet er Vil jeg noen gang møte hun.

Jeg tror kanskje jeg vet hvem den rette for meg er, men jeg vil bruke litt tid på å finne det ut. For jeg vil ikke ha kjæreste bare for å ha kjæreste, men vil ha ei kjæreste fordi at det er hun jeg skal dele livet mitt med…

Men hadde ikke gjort noe å hatt ei kjæreste akkurat nu.

Hmm……

Men kan ikke si jeg klarer å bli helt enig med meg selv.

Akkurat nå så er det en del av meg som vil ha kjæreste og en del som ikke vil ha kjæreste.


Time Will Show..


2 kommentarer:

jeanette sa...

åhh, Ruben du er så god!

Anonym sa...

dere to altså!! ;)