tirsdag, september 01, 2009

Min studentleilighet Del 3av3

Slik ser da mitt rom ut når det er ryddig, og det er det jo alltid :)
Tok meg 2 uker på å pakke ut alle tinga mine, og å få ryddet det på plass.
Endelig ferdig :)


Mitt ryddige studentrom!


Min Hylle, med signert bilde av Extol!


Alt mulig tavla mi.


Er no her jeg bruker meste parten av min tid :) Music for life!


Senga mi + en skinn stol som jeg tok fra Jan Ove ;)


Min Gibson Thunderbird og Gibson Les Paul BFG :)


Min kjedelige gang som skal får litt plakater og slikt engang.

4 kommentarer:

A.Ø sa...

fine studio monitorer du har fått!!

fått deg LP og greier også. ikke værst!

Ruben i Oslo sa...

Takk, dem duger dem :)

Jeg kjøpte meg likeså godt en LP :)Og er veldig fornøyd med kjøpet. fikk den nå på mandag :)

Solgte fendern til JanOve :)

Så alt er supert!

Anonym sa...

hehe stakkar janove:p
nei men det er jo fett det!

er det noen fete band folk på skulen i år eller? noen rocka folk?

Ruben i Oslo sa...

Heldige JanOve heter det! :)

Ja vi er en fin gjeng. men ingen punks eller hardere der, bare Janis. men det funker jo det da.
:)