mandag, oktober 05, 2009

Ærlighet varer lengst..

Livet har mange utfordringer, men det fins en måte å takle de på.

Det er så lett å bli depressiv av å tenke på alt som går galt og av å tenke på alt som kunne vært annerledes i livet ditt.
For en 10 minutters tid siden så fikk jeg en god tanke om at ting skal forandres i livet mitt. Jeg vet ikke om jeg klarer det, men jeg er villig til å prøve.

Det er ting som holder oss tilbake, og det er at vi liker å holde ting for oss selv. Spesielt de vonde tingene.
Det er nettopp dette som gjør oss depressive.
Hvorfor ikke snakke med noen om problemene dine, det hjelper alltid å snakke ut.
Det verste en kan gjøre er å sitte å holde på problemene for seg selv.

Mitt liv er ikke akkurat en dans på roser, heller torner om jeg skal si det på den depressive måten.
Tingen er at det er så mye som jeg har inni meg som jeg ikke lar komme ut, som jeg ikke har delt med så mange.
Livet kan bli en dans på roser, men bare om du er villig til å ta det store skrittet.
For meg så er dette skrittet ganske stort, men om jeg skal oppnå lykke så er det det eneste riktige å gjøre.

1 kommentar:

Ellen Smenes sa...

Vet du hva Ruben? Jeg er så stolt av deg! Sånn på generell basis, egentlig... men spesielt nå!