fredag, oktober 30, 2009

Slutte eller ikke slutte?!!

Det er det store spørsmålet i mitt hode om dagen.
Det er ikke så lett å studere musikk som man egentlig sku trodd.
Er så mye histore og pedagogikk som ikke interesserer meg.
Og hørelære er noe drit. Og det er kjedelig å ha bass som hoved instrument.
Når Vokalensemble (Kor) er et av de beste fagene som vi har, så er det noe gærlig. Siden jeg ikke liker å synge i kor i det hele tatt.
Det skal ikke være lett. Noen dager er bedre enn andre. Hittil så har jeg ikke prioritert å lese eller å gjøre oppgaver så høyt. Utenom skoletid så har jeg vel åpnet pedagogikk boka 1 gang. Og oppgaver gjør jeg som regel dagen før fristen. Føler jeg må komme inn i en bedre rytme her. hmm.. stress..

Men ved å slutte så mister jeg jo et bra øvingsrom, og hvor skal jeg da øve med Out Of Babylon?? hmm.. Det betyr at det er en dårlig deal å slutte.
Men om jeg stryker på hørelære eksamen som er om 1 uke ca. så er det en liten fare for at å slutte tanken blir enda større.

Men er jo egentlig ingen quitter, jeg har jo lært litt mens jeg har gått her, men på grunn å min dysleksi som jeg ikke har legeærklæring på så er det ekstra vanskelig å få med seg ting i timene, og eksamene blir også ekstra vanskelige siden jeg trenger lenger tid enn andre + at jeg ikke skjønner noe av oppgavene.. hmmm

Time will show...

2 kommentarer:

Ellen Smenes sa...

ikke slutte. Det er normalt å tenke litt sånn første semesteret. Plutselig ringer jeg deg igjen!!

Ruben i Oslo sa...

Jeg skal ikke slutte da vettu :P får se hva som skjer.