onsdag, desember 09, 2009

Boring..

Nå som jeg har fått utsatt begge eksamenene som jeg egentlig skulle hatt neste uke, så har jeg egentlig ingenting å gjøre. Det vil si at jeg kjeder meg litt. Jeg kan liksom ikke øve på 2 eksamener som jeg skal ha i slutten av februar. Eller jeg kan jo egentlig øve på å analysere musikk stykker fra Barokken/Renesansen.

Ellers så har jeg jo begynt på et nytt prosjekt. Driver å skal lage en "Folke sats" som jeg så fint kaller det. Det er da en sang på ca 4min. Med inspirasjons kilder fra Sjørøver viser, Jødisk folkemusikk og Norsk folkemusikk + litt irsk folkemusikk. Så sånnsett så har jeg jo litt å drive med framover. Det vil være fokus på acapella og strykere :) Jeg har kommet godt igang, det blir noe annderledes enn det meste annet jeg har laget for å si det sånn. Men jeg tror den blir bra når jeg engang blir ferdig :)

Snart jul!!

Snart Konsert med metallbandet mitt InSection!! :)

Snart nytt år!! :)

Tiden går og snart må man bestemme seg for hva en skal gjøre fra høsten av.


Peace out!