søndag, desember 06, 2009

Null hull..

Hva var det som fikk meg til å ta ut ringen i nesa, hva var det som fikk meg til å la hulla i øra få gro igjen?? Hva er det som får en til å gjøre slike ting?
Første uka uten ring i nesa var faktisk ganske plagsomt, det var liksom noe som manglet, noe som ikke var der lenger. Jeg tok jo hull i nesa i januar 2007 og siden den gang så har ringen alltid vært på min nese. Vi har delt alle slags stunder sammen, både gode og dårlige. Vi var på en måte 2 beste venner som nå har skilt lag. :'(Kanskje det var for det beste. Kanskje vi hadde dårlig inflytelse på hverandre. Ringen ligger jo fortsatt inn på badet, men hullet i nesa har grodd igjen. Er litt trist.
Men det viktigste er at en trenger ikke utsmykkninger for å være den man er, jeg er fortsatt en punkæs, og vil alltid stå for det jeg står for med eller uten ring i nesa. Gud er stor, selvom vi mennesker tror at vi er større. Guds kjærlighet er størst!


Good night, and say hi to the sky.
Have Christ in your life, and you will have a good life.
At least you will never ever die.

2 kommentarer:

Ellen Smenes sa...

Det er korrekt! Men har du fjerna hulla i ørene også?

Ruben i Oslo sa...

Jepp, hull er bare tull. Jeg driver å lar dem gro igjen nå :( / :) ...