søndag, oktober 26, 2008

Barbeint + konsert.

I dag så gikk jeg barbeint til Bunnpris for å kjøpe frokost. Ja jeg gikk i butikken på en Søndag, jeg vet det. Men noen ganger så må man jo det å. Jo det var deilig å gå barbeint, du fikk en ny frihet på en måte. du kunne hoppe oppå biltak og hoppe fra sten til sten og føle deg helt fri. Ikke det at jeg hoppet oppå noen biltak, ehh.. Jeg syns det er rart at det ikke er flere som går barbeint. Folk ser egentlig bare rart på deg når du går barbeint, dem har tydeligvis ikke prøvd å gått barbeint. Det er noe alle burde prøve. Men det var nå litt kaldt ute da, så best å gjøre det når det ikke er kalt ute. Og gangstiene var ikke så deilige å gå på, og det lå noen små glasskår der og her. Men det gjør ingenting, man trenger jo ikke gå på glasskårene da:P Det var deilig å komme hjem igjen, og tørke seg på dørmatta.
Jeg er glad jeg prøvde ut det med å gå barbeint, det er noe jeg vil gjøre oftere tror jeg.


Konserten på torsdag!!
Jepp, jeg hadde konsert på SubScene med punk bandet mitt The Flying 3. Vi var oppvarmingsband sammen med Mehe for det tyske hardcore bandet Jumbo Jet. Det var fett!! Om jeg telte riktig så var det rundt 40-50 som var der når vi spilte, og det er egentlig ganske bra for et oppvarminsband:) og når neste bandet begynte å spille så var det endel som gikk, hehe. Og de kom tilbake når Jumbo Jet begynte å spille. Jumbo Jet lagde et bra show! De var flinke!!
Så takk til alle som støttet oss på konserten!! Det var gøy å spille og synge! :)

4 kommentarer:

Ellen Smenes sa...

Barbeint? I OKTOBER? Du er ikke helt go' altså! (Kanskje jeg også burde prøve det? Ble liksom litt inspirert...) Hvorfor gikk du barbeint forresten? Bare på gøy?

Ruben i Oslo sa...

Jepp det gjorde jeg :) Jeg bare fant ut at jeg ville gjøre det. Prøve noe anderledes. Og jeg kommer til å gjøre det mer, for det var ganske digg :P hehe. Jeg tror jeg kommer til å ha en barbeint dag en dag :) Jeg ville være litt hardcore.

Alvilde kaller de meg. Og jeg responderer. sa...

eg likte det du skreiv om å gå barbeint. det var fint å lese.

Anonym sa...

Hvor er egentlig bunnpris?