søndag, oktober 12, 2008

Prøver å begynne med blogging igjen :P

Hei alle bloggere og blogglesere der ute.
Dette er starten på en ny tid i mitt bloggliv. Jeg har vært savnet, men er nå funnet.

Først vil jeg starte med et bibelvers som står i Salme 18 5-7:
5 Dødens lenker sluttet seg om meg,
undergansstrømmene skremte meg.
6 Dødsrikets bånd snørte seg om meg,
dødens snarer lå i min vei.
7 Da kalte jeg på Herren i min nød
og ropte til min Gud.
Han hørte min røst fra sitt tempel,
til hans øre nådde mitt rop.

Litt om ting som skjer:
*Jeg går nå på bibelskole på Fjellhaug i Oslo.
*Jeg er med i 3 band + at jeg har et musikk prosjekt:
The Flying 3 (Punk) Jeg synger og spiller bass.
InSection (Prog metall) Jeg spiller bass.
Out Of Babylon (Hardcore) Jeg synger.
ElecTronebuR (Electronica/hardcore/alternativ/sær) Mitt electronica prosjekt. driver å lager 1 singel.
*Jeg har et bra hjemmestudio som jeg kan ta med hvor jeg vil, så det blir litt innspilling for band, vokalister og små grupper.

Dette var vel en fin liten start :)
Rock on og Guds fred!
- Ruben

6 kommentarer:

jeanette sa...

Ja, det var på tide ;)
Pass på at du ikke får for mye å gjøre da.. Du vet hvordan det går..
GOOD LUCK!

Ellen Smenes sa...

Eyyy!! Blogg, kult!! Lykke til. Du må oppdatere ofte, da blir jeg gla'!
Jeg er gla' i deg Ruben!

Ruben i Oslo sa...

jepp det var på tide ja. får se hvor lenge det vare:P
ja blog er ganske kult faktisk:D
Skal prøve å oppdatere kjempe mye!! :) glad i deg også!

Alvilde kaller de meg. Og jeg responderer. sa...

rubyboy! kjekt å se at du e en bloggiz! det må du fortsette med,syns eg. håper du har det flott og bra der borte i hovedstaden :)

koz&klemz

Åsne sa...

blogger igjen.. hurray!
hei og hopp!

Ruben i Oslo sa...

Hurra for blogg! :P